I´m in school like every day


Sitter här i klassrummet och äter marshmallows!
Är fortfarande inte speciellt glad över bloggningen. JAG VILL BLOGGA! Och jag har massor med inlägg på gång, men det känns jätte onödigt och tråkigt att lägga upp de här eftersom jag har den nya bloggen på G. Vill satsa på den & då kommer inläggen komma upp där. Jag tycker det är jätte tråkigt att det dröjer med bloggen, vill starta upp den nu! Men jag har fortfarande inte fixat headern. Jag vet hur jag vill ha den & då behöver det vara sol ute, så jag hoppas på att det någon dag framöver kan bli sol! Är solens dagar över får jag komma på en annan idé som kan vara bra! Hoppas allt är bra med er!
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback