Barcelona, del 3/3


Andra hela dagen i Barcelona, lördagen ...
Vi började dagen med en riktigt god frukost. Gick sedan ut och möttes av strålande sol, härligt! Vi vandrade till en katedral och sedan till La Rambla. Vi gick hela La Rambla ner till havet där åt vi paella och tog lite strandbilder. Första gången jag åt paella och jag tyckte det smakade helt okej. Därefter tog vi en lång promenad till en park, himla mysig måste jag säga. Man kände ett lugn. Avslutade sedan dagen med att gå hem och vila en stund på soffan innan vi gick ner till en sportbar för att titta på när Barcelona mötte Mallorca. Det var riktigt häftigt att sitta i en sportbar i Barcelona när Barcelona spelar. En upplevelse.
Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Fantastiska bilder! Ser ut som att ni hade en väldigt trevlig tripp! =)

2013-04-24 @ 13:15:58
URL: http://www.lajsa.com

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback