"Så länge vi båda andas"

Hej! Idag är det näst sista dagen på praktiken, lite tråkigt faktiskt. Det har varit så roligt! Jag jobbar kväll idag, så börjar vid 16.00. Idag hade jag tänkt att ta i tur med uppgifterna vi har fått i skolan som har med praktiken att göra, men det har inte blivit så mycket med det. Har istället lagat mat till hela familjen + grannen & även lånat den sista twilight boken av henne. Ska läsa alla böckerna nu när jag sätt alla filmerna, men börjar med den sista ;) hehe. Det verkar hända så mycket mer i alla böckerna, så är himla taggad på att läsa dom nu! Har någon utav er läst böckerna eller kanske ska läsa dem?

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback