Förklaring ..

Hej, förlåt för att det inte har varit någon rolig bloggning. Jag har börjat skolan igen och det blir långa dagar eftersom jag åker en timmes bussresa dit och en timme hem. Sen är det fullt ös i skolan också så man är hur trött som helst när man kommer hem.

Mitt photoshop på skoldatorn har även lagt av. Eller rättare sagt så behöver man skriva in ett serie nummer för att det ska fungera och jag har testat med alla möjliga nummer men inget vill fungera, så därför kan jag inte göra roliga inlägg i skolan heller om dagarna. Tråkigt. Kan ni något annat bra bildredigeringsprogram som man kan använda? Här är dagens outfit:

Kommentarer
Postat av: josss.

gimp, gratisprogram som funkar nästan likadant som ps. :)

Svar: Tack! Ska testa :)
Moa Håkansdotter

2012-11-29 @ 15:39:03
URL: http://underligaste.blogg.se
Postat av: Julia

Gimp, bra och gratis :)

Svar: Tack för att du tog dig tid att svara! Jag ska testa :)
Moa Håkansdotter

2012-11-29 @ 18:22:55

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback