Uppdatering om hur det ligger till

Hej! Nu är jag hemma från Stockholm, skönt! Mitt internet på mobilen slutade fungera igår, därför blev det inga mobilbloggar. I alla fall så var det hur skönt som helst att komma hem igår & att få träffa min älskling igen som jag saknat så mycket! LYCKA.

Idag är det måndag & jag önskar att jag kunde stanna hemma & vila eftersom jag vaknade upp med ont i magen, halsen & munnen, men nej, dags för skola! Ingen speciell lugn måndag heller då jag ska ta muckfoto i skolan & efter skolan ska jag till tandläkaren & slipa tänderna. Efter det sticker jag nog till älsklingen eftersom jag saknat honom så förbannat mycket. Så bilderna från resan, kommer när dom kommer!
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback