Balbilder, från balen 2012



Kvällen var jätte bra! Alla kom dit i sina fina klänningar & minglade lite med en fördrink. Jag själv fick dricka juice då jag inte fyllt 18, haha. Sen kom förrätten in som bestod av rostat bröd med skagenröra, jätte gott! Sen kom huvudrätten som bestod av anka, potatis & rödvinssås. Smakade inte så jätte bra om jag ska vara ärlig. Ingen i "vårt sällskap" verkade tycka den va super, så på den blev det tummen ner. Medan vi satt & åt den super goda efterrätten som bestod av vaniljpannacotta, så bjöds det på bra musik & dans! När vi ätit upp var det bara att gå till dansgolvet & dansa till massa dunkmusik! Haha. Det blev ingen lugn låt eller vals, utan bara dunk! Men det var roligt & jätte trevligt! Tack alla för en jätte bra kväll! & tack min underbara älskling för att jag fick vara din dejt! Hihi. Jag älskar dig så mycket! Du gjorde balen till en jätte mysig kväll! ♥ minne för livet!
Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åhh vad roligt med bal. Fin färg du hade på din klänning:)

2012-06-11 @ 09:23:33
URL: http://patriciac.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback