regn? vart är solen?

Hej! Idag är det måndag & det betyder att det var dags för jobb igen. Dock jobbade jag bara tre timmar idag för när vi var klara med väggen började det ösregna, roligt. Vi slipper förhoppningsvis göra om allting, peppa peppa! Denna veckan börjar även min träning. Nu j*vlar ska magrutorna fram igen! Därför ska jag ut & springa innan dagen & kvällen är slut. Sen blir det mys hemma hos älsklingen framför en bra film!

Det har inte gjort något annat än regnat & varit mulet detta sommarlovet .. vart är solen, badet & den bruna hyn!?
Kommentarer
Postat av: Ist ein Strompreisvergleich sinnvoll?

naturally like your web-site however you have to check the spelling on several of your posts.
Several of them are rife with spelling problems and I find it very bothersome to inform the reality then again I'll definitely come again again.

Svar: Do you use the "google translate" ? :)
Moa Håkansdotter

2012-07-17 @ 04:36:46
URL: http://www.strom-abo.com
Postat av: Vilma

Ja jag håller med dig syrran

2012-07-17 @ 19:24:52
URL: http://pysselvilma.blogg.se

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback