Hiss&Diss



Läsare - alla gillar väl sina läsare? Men jag älskar att se kommentarer som har med själva inlägget att göra, det betyder att dom verkligen läser inläggen! Eller läsare som är sugna på något i bloggen. Här om dagen fick jag en kommentar om en sminkvideo, hur kul att den personen verkligen är sugen på att läsa om något speciellt? Btw, ska försöka fixa en sminkvideo innan lovet slutar!

+/ändra knappen på iphone - ni vet den där man lägger till kontakter med ( + ) eller ändra kontakter med ( ändra ). Den har inte funnits där sen jag uppdaterade telefonen, sjukt & jag har blivit galen! Men igår fixade jag det, u n d e r b a r t!

Sova bredvid älsklingen - alla med pojkvän/flickvän vet känslan! U N D E R B A R! Nätterna/morgonen blir som bäst när man somnar/vaknar med den man är tillsammans med!

Våren tågar in - hur underbart? Hoppas den kommer tidigt & att sommaren kommer fort!




Loven blir alltid för korta - jag har haft snart 2 veckors ledighet & ändå har jag massa saker som ska göras innan skolan drar igång, stess ...

Mensvärk - alla tjejer ... ni vet hur det känns. Usch,
Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

ha en bra kväll sötis :)

2012-01-07 @ 17:58:27
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: vilma

Nej jag vet ej hur det känns ;-)

2012-01-07 @ 20:43:48
URL: http://pysselvilma.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback