Fattar inte?

Tjaa, sitter och har kemi här utan lärare? Kan lika gärna gå hem ..



Sen är det lite svårt att koncentrera sig när två tjejer i klassen sitter och diskutera sitt utseende och vad de är bra på, MEN! Det är alltid den andra som är bättre .. Te.x


- jag är forever alone här på alla hjärtans dag.
- nej, jag är forever alone. Du är söt, inte jag.
- nej du är söt, du kan sjunga.
- men jag är inte bättre än dig

Osv osv ... Asså? Hallå? Varför ens orka diskutera sånt? Säg tack om du får en komplimang? :S visst va man inne i en fjortisperioden då man höll på så, men hallå? Nu är man fan snart 16 år? Sluta tjabba. Om någon säger att du är söt så är du antagligen det? Tack och sluta diskutera och säga "neeeej..du är mycket sötare".

Det som stör mig mest är att dom tar typ 1000 bilder på sig själva och lägger upp på facebook eller någon annan stans och då tycker du ju antagligen att du ser bra ut, annars hade du ju inte lagt upp bilderna så att alla kan se dom?? Fattar inte ..


Slutar nu, hörs snart igen! Puss

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback