Min fredag



Det har varit innebandy hela helgen.
I fredags åkte jag och laget upp till Växjö för att delta i Fortnox cup. Riktigt roligt var det! Kändes roligt att möta nya lag och veta att lagen som deltagit är serieledare i deras egna serie. En annan liten rolig sak är att när jag klev ur bilen när vi var framme insåg jag att innebandyklubban ligger hemma. Haha. Fick låna tränarens klubba första matchen & sen åkte pappa & jag & köpte en ny. Kanon bra var den så det var kanske tur att jag glömde den andra hemma ;) ett minne för livet om denna dagen är att vi blev filmade och intervjuade av TV4 & att vi kom med! Inslaget kan ni se här! Och tjejer, vi är grymma trots att vi inte kom till final! ♥
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback