Positiva saker ..

Det är något som är riktigt viktigt tycker jag. Jag har gjort det 3 gånger nu. I 6an, 8an och på konfan. Det går till såhär:

Man sätter en lapp eller något liknande på ryggen. Sen får alla i klassen går runt och skriva positiva saker på din rygg. Och du på alla andras. När alla har skrivit på varandra så tar man bort lappen och läser. Man blir lika glad varje gång. Man vet vad folk tycker man är bra på osv, riktigt roligt att få!


Såhär stod det på min rygg, från min klass ( 8A )
Kommentarer
Postat av: Rachel

jag har också gjort den där leken en gång det var ganska kul men kunde varit bättre om vi hade varit mera med på leken!!

2011-02-23 @ 16:05:40
URL: http://jajjada.blogg.se/
Postat av: anonym

jag vet inte hur de är med dig.. men jag går iaf i 8a ^^

2011-02-24 @ 14:22:44
URL: http://woshiwoshi.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback