Svar på frågorna



Från: Amy
hej jag vill gärna veta gå du i paradisskolan bata för jag ska komma dit ps går det invandrare i skolan
Svar: Jag går inte på Paradisskolan. Så kan tyvärr inte besvara din fråga :)

Från: Jennie
skriv lite mer och dig och killen med bilder ^^?
skriv lite mer och dig och killen med bilder ^^?
Svar: Förstår inte riktigt vad du menar. Men om du menar att jag ska skriva mer om honom och lägga upp fler bilder så kan jag säga såhär. Jag tycker jag skriver tillräckligt om honom. Han är min pojkvän. Ni som läser bloggen behöver inte veta allt i detalj ;) Men visst .. ska fråga honom!

Från: Amy
När ska du tatuera dig? :D
Svar: Jag ska inte tatuera mig. Jag sa att jag funderade på det. Har inte pratat med mamma och lär inte få heller. Inte nu i alla fall. Det lär nog ta några år ;)

Från: Rachel
tyckte du att det var svårt med att blogga asså ibörjan?
Svar: Svårt? Jag började blogga för att en kompis bloggade, hon bloggade jätte fint och hennes blogg var jätte fin. Så blev inspirerad av henne. Jämförde man med henne, så ja, det var svårt att göra likadant som henne. Men nu, bloggar jag bara för att det är kul och ingenting annat. Så svårt kan jag inte påstå att det är ;)
Kommentarer
Postat av: Amy

Aaah, okej! Jo vill också tatuera mig men aa, mammor asså ;)

2011-02-25 @ 10:45:33
URL: http://amythomas.blogg.se/
Postat av: Rachel

en kompis till mig bloggade också det var därför jag började blogga!

2011-02-25 @ 14:23:47
URL: http://jajjada.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback