Vart tar leendet vägen?

Jag trodde skola & att plugga skulle vara en rolig grej, men usch så fel jag hade!

Hur
stressigt som helst är det nu. Denna veckan har jag svenska prov, spanska prov, engelska läxa och match. Nästa vecka har jag hemkunskaps skrivning, engelska skrivning, sex luciatåg ( både på dagen och efter skolan ), kemi prov, matte prov och match. Allt detta som stressar upp sig i mitt huvud gör att jag är trött, kan inte sova riktigt och är inte sådär jätte social mot mina kompisar, mina lärare, min pojkvän eller min familj. Försöker självklart alltid ha ett leende på läpparna, men det blir svårare och svårare ju mer man får från skolan.

Alla som läser detta, som har en känsla av att jag "ogilla" personen eller är "otrevlig" mot, här fick ni nu svaret & jag är verligen super ledsen för det! Känns som om jag behöver ett "plugglov" för att bara plugga. För skolan tar ju upp hela dagen!


Vart har detta leendet tagit vägen? Just nu finns det bara på innebandyplanen. Så vill ni se mig skratta, kom dit!
Kommentarer
Postat av: elin

sv: ja :) ha en fin måndag!

2011-12-05 @ 15:51:27
URL: http://elinbrodin.myshowroom.se
Postat av: Rebecca

Jag tycker du borde kolla upp hur många prov och större skrivningar man får ha per vecka, vi har som regel att vi får bara ha två prov eller större uppsatser per vecka och det brukar vara runt två till tre prov och liknande per vecka. Så kolla upp det :)

2011-12-05 @ 18:44:22

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback