När man är för pigg för att sova

1. Vilken svordom använder du mest? fan
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Finns alltid där om någon vill prata, man kan lita på mig & jag är för det mesta alltid glad :D
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: svartsjuk ibland, ställer för höga krav på mig själv & när jag inte är på humör så ÄR JAG VERKLIGEN INTE PÅ HUMÖR! Haha.
4. Detta är jag rädd för: mörkret & att förlora någon som står mig nära
5. Tre saker jag vill ha varje dag: min älskling bredvid mig, mat & kärlek
7. Detta tycker jag om att göra: blogga, smsa, innebandy, va med kompisar/pojkvän/familj, dansa, sjunga, fota/redigera bilder m.m. Finns tusen saker som jag tycker om att göra!
8. Har du körkort? Nope
9. Bästa känslan: Att få känna närheten från min pojkvän
10. Värsta känslan: Att vara ute när det är mörkt
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: Glad, tillit, romantisk, överraskande
12. Är jag kär just nu? Mer än det, förälskad!
13. Jag vill gifta mig... lyckligt!
14. Har du en bästis? Har ju många kompisar som står mig nära ;)
15. Vilken är den dominerande färgen i din garderob? Måste nog vara svart
16. Vilken musikkonsert var du på senast? Rix FM? Haha.
17. Sjärntecken: Vädur
18. Favoritkläder: Sommar: Shorts + linne, Vintern: Stickat
19. Favoritdjur: Ingen djurälskare tyvärr, men katt isåfall.
20. Favoritfärg: Alla, beroende på vad
21. Favoritpizza? Kebab eller gladiator
22. Har du några ord du använder ofta? Typ, bah, asså,
23. Smeknamn: älskling & IBLAND händer det att kompisarna säger mojjs/mois
24. Vilka hårfärger har du haft? Lila, orginalfärg ( mörkblond/råttfärgat ), massa blonda slingor, blont, brunt, brunt med blonda slingor, mörkbrunt, nästan svart
25. En film jag älskar: Finns många bra, har ingen speciell. Men på julen är det Polarexpressen som är den bästa!
26. Tv-program jag gillar: One Three Hill, Vampire Daries, Ensam mamma söker, Melodifestivalen, Idol ( audition/final
27. Tidsfördriv? Läser bloggar, spelar spel på iphonen, facebook, ta kort, svara på sådana här frågor ;)
28. Detta äter jag gärna: Spagetti med köttfärssås, Kycklingwook, Kinamat/Thai,
29. Dricker helst: Mjölk, Juice, Kaffe, Te
30. Favoritgodis: Det va rallybilar tills mamma sa var det innehöll, så nu får jag väl säga choklad.
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Italien, Barbados, Cypern, Barcelona, Bulgarien, Thailand, New York, London, Teneriffa, Mexico, Egypten, Florida, Miami, Hawaii
32. Har du gjort något olagligt? Håller med min vän Josefine, säg något som inte är olagligt egentligen? Jag laddar ju ner filmer/musik osv .. men vem gör inte lix?
33. Har du bevittnat något brott?  Nej
34. Jag tror på: äkta kärlek, andar/spöken,
35. Favoritårstider: Sommar!
36. Person jag beundrar: Mamma
37. Brukar du åka skidor? Haha har stått på pappas långskidor, men annars har jag aldrig åkt.
38. Vad vill du lära dig härnäst? Mycket. Fler språk, åka snowboard, windsurfa, gå ner i brygga, hjula flera gånger efter varandra nivet? Haha.
39. Detta gör jag när jag är ensam: Sjunger/dansar & låtsas att jag stå på scen. Höhöh.
40. Här köper jag mina kläder: H&M för det mesta tror jag.
41. Här har jag bott: Har bott på samma ställe i hela mitt liv :)
42. Favoritblommor: Rosor
43. Favoritpålägg? Ost + marmelad på rostat, julskinka + senap, ost + tomat + majonäs .... det är mumma det! Nutella går lika bra på sommaren! Älskling & jag åt även kaviar + ost, faktiskt himla gott :O haha tro det eller ej ...
44. Bästa present jag fått: Allt jag får uppskattas! Men i julklapp var det min iphone & ett hål i örat <3
45. Senast köpta skiva: Haha, köper aldrig skivor ^^
46. Samlar på.. Foton? Haha, nej men inget ..
47. Ringa eller smsa? Båda.
48. Har du åkt ambulans? Näeee.
49. Har du brutit något? Nope.
50. Läser du dagstidningar? Nej, bara om det är något spännande sådär :P
51. Har du varit med i tidningen? Jajamen!
52. Konstigaste du ätit? Måste ändå vara när Stefan & jag provade kaviar & ost. Vem testar ens? Hahah, men förvånade nog vad det gott ;)
53. Vad har du haft för husdjur? Fisk, katt, kanin
54. Är det viktigt att fira födelsedagar? JA!
55. Vad ska du göra i helgen? Fira nyår! :D
56. Hur många kuddar har du? 2, men när pojkvännen sover bredvid är det MINST 3 & oftast typ 15 ... nä men 5 i alla fall ;) haha.
57. Hur många barn vill du ha? 2
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Jazz, Raggae
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Haha? Funderar knappast på det nu :O
60. Är du bra på matlagning? Haha njeeee, fast det går ju framåt! (Y)
61. Klarar du att tanka själv? Aldrig försökt ^^
62. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej.
63. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Går i skola, men har varit på prao .. fast svaret får ändå bli nej.
64. Har du kräkts offentligt? När man va liten ja, fast nu på äldre dar vet jag inte ... ;s
65. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Hitta den sanna kärleken, fast tror jag ha gjort det nu (a)
66. Kan man vara vän med sitt ex? Självklart!
67. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Oj .. jag vet faktiskt inte. Mamma på jobbet antar jag? Haha.
68. Vad har du i din väska? Almanacka, deo, läppsyl, läkerol/tuggumi, bindor/tamponger & min bänkbok jag har i skolan.
69. Vilken var den senaste filmen du såg? Änglagård .. fast kollade knappt. Så den senaste jag satt jag kollade riktigt på va Bee Movie.
70. Vad åt du till middag senast? Kinamat (A)<3
71. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? Berg&dalbanor! Uppskjutet går lika bra!
72. Hur många syskon har du? 1
73. När flög du senast? Flygplan eller? Det var isåfall i somras
74. Läser du för skojs skull? Nej. För att jag blir tvingad i skolan. Men hittar man en bra bok så läser jag faktiskt hemma också. Haha.
75. Pratar du några andra språk? Engelska & un poco español ( lite spanska )
76. Har du gråtit offentligt? Ja.
77. Har du en stationär dator eller en laptop? Båda (Y)
78. Försöker du alltid lära dig nya saker? Försöker & alltid vet jag inte. Men man lär ju sig lite i skolan varje dag ;)
79. Har du några tatueringar? Nej.
80. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Spelar ingen större roll. Men det blir väl lite extra romantiskt då kanske (a)
81. Kan du kasta macka? På havet, det är knappt. Men en sån man äter är det nog inga problem att kasta.
82. Vad har du med dig in på bion? En dricka, en snaks & ett gott sällskap!
83. När sov du senast på golvet? Haha, jag vet inte. För trött för att orka räkna ut det med.
84. Vilken är din favoritdrink? Sådana som lillasyster gör! Fast hon gör ju inte med alkohol ... med det så är nog moster rätt duktig! Har ingen favorit än :)
85. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Haha. Jag fungerar ibland & ibland inte. Det beror nog inte på timmar sömn. Kan vara skit glad när jag sovit 2 timmar & skit tjurig när jag sovit 9? Så det är olika ....
86. Är dina dagar fullbokade och stressiga? När skolan är igång med massa prov och läxor, då är dom det JA!
87. Vilken är din favoritfrukt? Äpple
88. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? På bloggen, ja. Annars nej ;) haha.
89. Tror du på liv på andra planeter? Aldrig funderat sådär på det. Litar på forskarna som säger att det inte finns!
90. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Jag vet faktiskt inte. De tyckte väl det va fint? Haha.
91. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Ta En dag i taget"
92. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? JA!
93. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, ibland.
94. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Jämförd vet jag inte. Men har hört att jag är lik Jessica Alba & Megan Fox .. fast de kommer ju från min pojkvän så vet inte riktigt hur han menar? ;) haha.
95. Vad är du allergisk mot? Ingenting (Y) eller jo , NÅGOT gräs på sommaren. Men inget som stör mig sådär. Får lite kli mellan fingrarna & på händerna.
96. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej?
97. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Marcus
98. Vad är det första du gör när du går upp på morgonen? Kolla mobilen & gå på toa
99. Havet eller skogen? havet!
100. Vad vill du plugga? Hotell-turism :)


1. Vilken svordom använder du mest?
fan

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Finns alltid där om någon vill prata, man kan lita på mig & jag är för det mesta alltid glad

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: svartsjuk ibland, ställer för höga krav på mig själv & när jag inte är på humör så ÄR JAG VERKLIGEN INTE PÅ HUMÖR! Haha.

4. Detta är jag rädd för: mörkret, att förlora någon som står mig nära & döden

5. Tre saker jag vill ha varje dag: min älskling bredvid mig, mat & kärlek

7. Detta tycker jag om att göra: blogga, smsa, innebandy, va med kompisar/pojkvän/familj, dansa, sjunga, fota/redigera bilder m.m. Finns tusen saker som jag tycker om att göra!

8. Har du körkort? Nope

9. Bästa känslan: Att få känna närheten från min pojkvän eller att skratta tillsammans med någon att man får tårar i ögonen ♥

10. Värsta känslan: Att vara ute när det är mörkt

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: Glad, tillit, romantisk, överraskande!

12. Är jag kär just nu? Mer än det, förälskad! ♥

13. Jag vill gifta mig... lyckligt!

14. Har du en bästis? Mikis är väl den som står mig närmas :)♥

15. Vilken är den dominerande färgen i din garderob? Måste nog vara svart

16. Vilken musikkonsert var du på senast? Rix FM? Haha.

17. Sjärntecken: Vädur

18. Favoritkläder: Sommar: Shorts + linne, Vintern: Stickat

19. Favoritdjur: Ingen djurälskare tyvärr, men katt isåfall.

20. Favoritfärg: Alla, beroende på på vad

21. Favoritpizza? Kebab eller gladiator

22. Har du några ord du använder ofta? Typ, bah, asså, 

23. Smeknamn: älskling & IBLAND händer det att kompisarna säger mojjs/mois

24. Vilka hårfärger har du haft? Lila, orginalfärg ( mörkblond/råttfärgat ), massa blonda slingor, blont, brunt, brunt med blonda slingor, mörkbrunt, nästan svart

25. En film jag älskar: Finns många bra, har ingen speciell. Men på julen är det Polarexpressen som är den bästa!

26. Tv-program jag gillar: One Three Hill, Vampire Daries, Ensam mamma söker, Melodifestivalen, Idol ( audition/final 

27. Tidsfördriv? Läser bloggar, spelar spel på iphonen, facebook, ta kort, svara på sådana här frågor ;)

28. Detta äter jag gärna: Spagetti med köttfärssås, Kycklingwook, Kinamat/Thai, 

29. Dricker helst: Mjölk, Juice, Kaffe, Te

30. Favoritgodis: Det va rallybilar tills mamma sa var det innehöll, så nu får jag väl säga choklad.

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Italien, Barbados, Cypern, Barcelona, Bulgarien, Thailand, New York, London, Teneriffa, Mexico, Egypten, Florida, Miami, Hawaii

32. Har du gjort något olagligt? Inget allvarligt. Bara laddat ner musik/filmer osv, men vem gör inte?

33. Har du bevittnat något brott? Nej

34. Jag tror på: äkta kärlek, andar/spöken, 

35. Favoritårstider: Sommar!

36. Person jag beundrar: Mamma

37. Brukar du åka skidor? Haha har stått på pappas långskidor, men annars har jag aldrig åkt.

38. Vad vill du lära dig härnäst? Mycket. Fler språk, åka snowboard, vindsurfa, gå ner i brygga, hjula flera gånger efter varandra nivet? Haha.

39. Detta gör jag när jag är ensam: Sjunger/dansar & låtsas att jag stå på scen. Höhöh.

40. Här köper jag mina kläder: H&M för det mesta tror jag.

41. Här har jag bott: Har bott på samma ställe i hela mitt liv :)

42. Favoritblommor: Rosor

43. Favoritpålägg? Ost + marmelad på rostat, julskinka + senap, ost + tomat + majonäs .... det är mumma det! Nutella går lika bra på sommaren! Älskling & jag åt även kaviar + ost, faktiskt himla gott :O haha tro det eller ej ...

44. Bästa present jag fått: Allt jag får uppskattas! Men i julklapp var det min iphone & ett hål i örat <3

45. Senast köpta skiva: Haha, köper aldrig skivor ^^

46. Samlar på.. Foton? Haha, nej men inget ..

47. Ringa eller smsa? Båda.

48. Har du åkt ambulans? Näeee.

49. Har du brutit något? Nope.

50. Läser du dagstidningar? Nej, bara om det är något spännande sådär :P

51. Har du varit med i tidningen? Jajamen!

52. Konstigaste du ätit? Måste ändå vara när Stefan & jag provade kaviar & ost. Vem testar ens? Hahah, men förvånade nog vad det gott ;)

53. Vad har du haft för husdjur? Fisk, katt, kanin

54. Är det viktigt att fira födelsedagar? JA!

55. Vad ska du göra i helgen? Fira nyår! :D

56. Hur många kuddar har du? 2, men när pojkvännen sover bredvid är det MINST 3 & oftast typ 15 ... nä men 5 i alla fall ;) haha.

57. Hur många barn vill du ha? 2

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Jazz, Raggae

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Haha? Funderar knappast på det nu :O

60. Är du bra på matlagning? Haha njeeee, fast det går ju framåt! :thumbup:

61. Klarar du att tanka själv? Aldrig försökt ^^

62. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej.

63. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Går i skola, men har varit på prao .. fast svaret får ändå bli nej.

64. Har du kräkts offentligt? När man va liten ja, fast nu på äldre dar vet jag inte ... ;s

65. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Hitta den sanna kärleken, fast tror jag ha gjort det redan (a)

66. Kan man vara vän med sitt ex? Självklart!

67. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Oj .. jag vet faktiskt inte. Mamma på jobbet antar jag? Haha.

68. Vad har du i din väska? Almanacka, deo, läppsyl, läkerol/tuggumi, bindor/tamponger & min bänkbok jag har i skolan.

69. Vilken var den senaste filmen du såg? Änglagård .. fast kollade knappt. Så den senaste jag satt jag kollade riktigt på va Bee Movie.

70. Vad åt du till middag senast? Kinamat (A)♥

71. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? Berg- och dalbanor! Uppskjutet går lika bra!

72. Hur många syskon har du? 1

73. När flög du senast? Flygplan eller? Det var isåfall i somras

74. Läser du för skojs skull? Nej. Men hittar man en bra bok så läser jag faktiskt hemma också, inte bara i skolan Haha.

75. Pratar du några andra språk? Engelska & un poco español ( lite spanska )

76. Har du gråtit offentligt? Ja.

77. Har du en stationär dator eller en laptop? Båda (a):thumbup:

78. Försöker du alltid lära dig nya saker? Försöker & alltid vet jag inte. Men man lär ju sig lite i skolan varje dag ;)

79. Har du några tatueringar? Nej.

80. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Spelar ingen större roll. Men det blir väl lite extra romantiskt då kanske (a)

81. Kan du kasta macka? På havet, det är knappt. Men en sån man äter är det nog inga problem att kasta.

82. Vad har du med dig in på bion? En dricka, en snaks & ett gott sällskap!

83. När sov du senast på golvet? Haha, jag vet inte. För trött för att orka räkna ut det med.

84. Vilken är din favoritdrink? Sådana som lillasyster gör! Fast hon gör ju inte med alkohol ... med det så är nog moster rätt duktig! Har ingen favorit än :)

85. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Haha. Jag fungerar ibland & ibland inte. Det beror nog inte på timmar sömn. Kan vara skit glad när jag sovit 2 timmar & skit tjurig när jag sovit 9? Så det är olika ....

86. Är dina dagar fullbokade och stressiga? När skolan är igång med massa prov och läxor, då är dom det JA!

87. Vilken är din favoritfrukt? Äpple

88. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? På bloggen, ja. Annars nej ;) haha.

89. Tror du på liv på andra planeter? Aldrig funderat sådär på det. Litar på forskarna som säger att det inte finns!

90. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Jag vet faktiskt inte. De tyckte väl det va fint? Haha.

91. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Ta En dag i taget"

92. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? JA!

93. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, ibland.

94. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Jämförd vet jag inte. Men har hört att jag är lik Jessica Alba & Megan Fox .. fast de kommer ju från min pojkvän så man vet inte riktigt hur han menar? ;) haha.

95. Vad är du allergisk mot? Ingenting :thumbup: eller jo , NÅGOT gräs på sommaren. Men inget som stör mig sådär. Får lite kli mellan fingrarna & på händerna bara.

96. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej?

97. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Marcus

98. Vad är det första du gör när du går upp på morgonen? Kolla mobilen & gå på toa

99. Havet eller skogen? havet!

100. Vad vill du plugga? Hotell-turism :)

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - tävling!

kul fakta :)

sv; tack sötis :)

2011-12-30 @ 00:51:58
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: vilma

Hur länge va du uppe igår igentligen klockan var ju 10 över 10 när du kom hem ;-)

2011-12-30 @ 10:16:09
URL: http://pysselvilma.blogg.se/
Postat av: emilia

haha tycker du? tack! kanske är frillan haha

2011-12-30 @ 13:26:30
URL: http://nollfemnolltva.blogg.se/
Postat av: julia

Hahaha. As bra blogg! Men lyssna aldrig på vad killar säger att man liknar någon kändis. Jessica Alba & Megan Fox är ju as heta, så han säger att du är lik dom fast du egentligen inte är det för han själv tycker dom är snygga och då menar han att du också är snygg / kanske tillmed lika snygg som dom :)

2012-03-04 @ 18:12:11
Postat av: Anonym

du ser ut som en vampyr annars hahahaha, skaffa tandställning?

2012-03-04 @ 18:13:51
Postat av: Liza

No matter if some one searches for his essential thing, therefore he/she desires to be available that in detail, therefore that thing is maintained over
here.


Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback