Ha lite att göra idag

Godmorgon onsdag! Gud vad skönt med lite sovmorgon idag, dock fick jag inte sova då jag skulle passa min lillasyster på morgonen och skicka iväg henne till skolan. MEN nu kan jag i alla fall ta det lugnt innan jag själv går till skolan. Har varit skittrött varje dag sen i måndags! Ett jullov med sovmorgon varje morgon är nog vad som behövs!

Idag har jag rätt mycket att göra och det mesta är till bloggen. Ska lägga upp bilder från julkonserten, göra en hiss&diss och lägga in ett tips. Allt kanske inte kommer upp idag, men det gör det så småningom!

Kommentarer
Postat av: Lina S

Söt bild :)

2011-12-21 @ 11:17:36
URL: http://linastrandh.se

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback