Bästa veckan

Hemma efter en kanon vecka! Denna praktiken kommer bli svårslagen. Haha. Såhär roligt har jag inte haft på länge! Så jäkla coola människor! Jag fyllde år i onsdags, då kom familjen ner och jag fick en överraskning till efterrätten. Allt blev så perfekt! Det enda som hade gjort det bättre var ifall kompisarna hade varit där. Men det ville inte Putte hjälpa till med ;) Skojar bara! ♥ 

STORT TACK TILL ALLA SOM GJORT DENNA VECKAN SÅ JÄKLA BRA!


Jag & Jocke


Bild 1; Kock-kläder , Bild 2; Servis-kläder


Jag & Frida


Jag, Joel & Linus


Moster, jag & Richard
Kommentarer
Postat av: ♥ KHANGKHENG

fina bilder!:)

2011-04-01 @ 23:22:25
URL: http://scenbloggen.com/khangkheng

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback