Helgen kommer bli bäst

Har läst klart alla 196 inläggen på bloglovin nu. Det behövdes verkligen eftersom det bara blir fler och fler! Så nu är det gjort, har kollat läxorna och det funkar säkert bra. Om 2 timmar ska jag dra till träningen. Men först ska jag gå ner och ta något att äta, kolla lite mer på hemkunskapen och sen ta det lugnt!

Jag är ganska trött på plugget redan, 2 prov nästa vecka, men det kommer nog gå bra. Men fyfan va skönt det kommer bli att komma iväg i helgen. Ska vara borta hela helgen på konfirmationsläger. Ska bli jätte skönt att få komma bort från allting här, och bara ha kul med kompisarna ♥:D


från skolan

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Om du vill att jag photoshoppar en bild på er så kan ni gärna mejla mig på [email protected]

Skriv gärna med erat namn och blogg så länkar jag den!

Bilder måste va någorlunda bra kvalité på, tex INTE en webbkamera bild!

2010-09-23 @ 18:48:06
URL: http://toosweet.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback