Dagens outfit

Hemma nu. Hann inte blogga idag på morgonen heller, det blir för stressigt helt enkelt, särskilt när jag behöver den sömnen jag behöver :) I alla fall så har dagen varit hyffsad: Ta emot röster-Matsalen-Elevrådsmöte-Lunch-Idrott-Svenska. På morgonen skulle jag, Lollo och Petter ta emot röster och pricka av våran klass när dom röstade ( ni vet riksdagsvalet ). Petter och jag skulle egentligen stå i matsalen idag och det fick jag göra lite grann i alla fall, men eftersom jag skulle på elevrådsmöte så blev det sönderhackat, men det gjorde inte mig något :D Har haft en grym mensvärk idag också, hemskt har det varit! Fast det gick över lite när jag fick pronaxen av Amy :) Tackar för det!

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback