Ändrade planer...

Börjar med att säga förlåt! Jag vet att jag skrev idag på morgonen att jag skulle blogga när jag kom hem från skolan. Dock blev det ändrade planer i skolan...pojkvännen hängde med hem idag också så har varit med han :) Nu däremot har han åkt hem så nu kan jag blogga!  

Skolan idag såg ut såhär: Idrott-Svenska-Engelska-Lunch-Fysik-SO. Jag tror inte riktigt mitt huvud hänger med för det känns som om det var en evighets sen vi hade idrott, känns som igår typ :O Fast visst...har inte mått särskilt bra på hela dagen :/


Tackar Petter för korten idag igen! :D

Kommentarer
Postat av: maia

NU måste jag KLAGA!!!!!!!!!!!!! :@

BORT MED MIG !!!!!!!!!!!!!! ser ju muppig ut xD !!!!!!!!!!!!!!!!



TACK!!!?

2010-09-22 @ 16:18:42

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback