Tack för dagen & kvällen

Hej!  Dagen var jätte roligt och bra :) Höll i mina pengar detta året och det kändes mer än bra! Haha. Det ända jag köpte var godis ( dock var inte Ulla där detta året så godiset var inte lika gott ) men marknadsgodis är ett måste :D Sen köpte jag en mössa där det står "Jag är snyggare utan mössa", haha ni ser den här under!

Senare på kvällen åkte vi till kusinerna för att fira Henke som fyllt 13, grattis till dig ännu en gång!
Sen gick vi in till grannarna och vad där ett tag, gick ner till Öltältet men jag kom inte in så pappa och jag gick hem igen och somnade gott i sängarna istället.



Har tyvärr inga fler bilder för Petter var den som fotade mest och det blev bara innomhus, men tack för dagen och kvällen allihopa!Och tack för massa skratt, hade kramp i magen, John efter din lilla show vid loppisen :)♥

Kommentarer
Postat av: josefine andersson

haha, härlig mössa du :D

2010-10-30 @ 11:10:59
URL: http://typjosefiine.blogg.se/
Postat av: Josefine

gud vad fin du är! och cool mössa;)



KRAM

2010-11-01 @ 19:22:06
URL: http://jossb.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback