Duktig du är Vilma

Hej :) Blev ingen match för vår del. Inställd pga att det är för halt på vägarna. Så istället gick jag upp till sporthallen för att kolla på min lillasyster som skulle spela sin första poolspels-match idag. När jag kommer upp har båda lagen, som dom ska möta, lämnat återbud för dom kan inte köra i detta vädret. Så dom fick spela mot sig själva ;) Så kan det vara! Nu ska jag sätta mig och plugga och sen kanske det blir att gå upp till julskyltningen, jag vet inte hur det blir än. Vi får se. Annars ska jag bara mysa i soffan med min bok ♥


Ida gjorde en snygg frisyr på mig, grr ;)
Kommentarer
Postat av: fillan :D

isabella gillar mig :) man ser de på andra bilden :)

2010-11-28 @ 19:58:03
Postat av: Cassandra

en sån frissa gjorde jag på amy för ett bra tag sen, mycket snygg :D

2010-11-29 @ 16:18:47
URL: http://cassandranilsson.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback