SKOLSKÖTERSKAN ;)

Hemma från skolan nu :)
Svenska - Val - Kemi - Matte - Lunch - Spanska - Samling
Dagen ha varit riktigt tråkig & jag ha inte alls vart på hurmör . Men det började bli något bättre mot slutet efter håltimman :) Men har iaf vart hos skolsköterskan idag & kollat längden , vikten & synen :) Synen va 100 % på & jag va underviktig! Skit :o Haha . O jag som klagar (a) Sen längden , om ni nu vill veta så kommer jag typ inte bli längre än vad jag redan är & det känns ju lite smått mesigt så :o Haha .

Dagens outfit


♥ Svarta tights - Gina Tricot
♥ Grå tröja - Gammal ( vet inte )
♥ WESC tröja - Födelsedagspresent

Kommentarer
Postat av: aantonia!

sv; :(



AHHAHAH, precis moa, DUÄRSMAL!!!!!!!!!! :D <33333333333

bevis

2010-03-29 @ 16:18:55
URL: http://antoniajonssson.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback