Måndag

Skolan idag va faktiskt riktigt skojj!
Svenska - Val - Kemi - Matte - Lunch - Elevrådsmöte - Spanska - Samling
Det roliga började på Kemin . Vi skulle göra nåt experiment om syrgas . Man skulle tända en trästicka & fylla en "E-kolv" med syrgas . Sen skulle man blåsa lite på trästickan så det bara va glöd kvar & sen stoppa ner den i kolven ( då började den brinna igen ) & sen skulle man se hur många gånger man kunde stoppa ner den i kolven med samma syrgas . HAHA! As kul va det ;) Sen på matten så började vi snacka om Stormbarn , midsommarbarn o.s.v . Också as kul ;) Fast jag kommer inte ihåg vilket barn som va vilken månad i huvudet , så ni får höra dom när jag har pappret framför mig . Just nu ligger de i skolan ;)

Dagens outfit

bjuder på lite roliga bilder ^^

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback