Heeeelg!

Matte - Träslöjd - Lunch - SO - Idrott

På matten fick vi tillbaka två prov . Det senaste provet om procent & sen nåt gammalt prov om bråk ( ? ) Men men , va iaf godkänd på båda & de va ju bra ;) På SO'n hade vi prov , haha , och det gick nog bra tror jag ;) Idrotten va jag inte med på , eftersom jag inte få idrotta denna veckan :/ Men jag filmade Josse när hon "gjorde olika övningar" ;) Men tyvärr får jag nog inte lägga upp den & sen vet jag inte hur , eftersom jag inte ha youtube ? ;$

fråga inte varför jag håller på magen ^^

Kommentarer
Postat av: Mikkis

du är så jävla söt moa! :o

avensjuk säger jag bara ;)



du, om du skulle vart jag, vad hade du haft för bakgrund på min blogg då? jag kan inte bestämma mig....jag ska göra om headern och jag ska ha en annan bakgrund, men kan fan inte bestämma mig:o

tacksam för hjälp gumms (a)

pusss

2010-03-12 @ 16:05:45
URL: http://micaelagryliin.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback