Helgen på Öland

Då var man hemma! Skriver lite kort om vad som hänt...

Lördag: Kom till Öland på förmiddagen och sen var vi ute och gick och lite så. Var stolta över att vi var framme ;) Haha. Vi var inne i Färjestadens köpcentrum också och kollade lite. Provade massa roliga skor och lite så. Sen käkade vi mat hos Mikis farmor och farfar också. Träffade Danne en stund också. Sen tog vi massa flumbilder med roliga strumpor, sen la vi oss runt 00.00.

Söndag: Vaknade runt 10.00 och Mikis hade legat och väntat på att vi skulle vakna sen 06.30. Haha. Vi gjorde oss iordning och åt frukost och så. Sen gick vi runt lite på campingen och hade det trevligt. Mycket skratt oså. Sen åkte vi in till Kalmar och kollade lite. Hittade ett par ur snygga shorts som jag visar här under :D När vi satt på bryggan så kom nån Lukas & Erik fram till oss och hälsade ;) Haha. Aja...sen somnade vi runt 00.00

Måndag: Vaknade vid 10.00 och Mikis hade samma som förra morgonen legat vaken sen 06.30 ;) Haha. Lilla gumman. Vi gjorde oss iordning och gick runt på campingen ;) Spelade lite kort och så. Sen åkte vi hem frammåt 14.00. Och nu är jag hemma :D Borta bra men hemma bäst!

Här kommer bilder;
Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du skicka till min mail ?



alltså den texten som gör så att det blir så ?

2010-06-21 @ 20:21:15
URL: http://hhannanmmuhamed.blogg.se/
Postat av: josefine :)

amen usch :o ta bort den på mej & mikis på bryggan ser ju dum & blek ut ! :o xd

2010-06-22 @ 10:32:01
URL: http://josefinejohanssson.blogg.se/
Postat av: josefine :)

hahah , mm ;) har du bilderna ^^ o.O jag vill osså ha dom :>

2010-06-22 @ 13:21:09
URL: http://josefinejohanssson.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback