Hiss&Diss


Riskakor - Åh vad gott det är! Om man är sugen på någonting men ändå inte hungrig - passar så bra med en riskaka då :)



Sommarlov! - Gud vad skönt det ska bli med sommarlov asså! Längtar så jag spricker.

Lätt för att bli brun - Jag har lätt för att bli brun och det är så bäst! Tänk dom som inte har det så :O  Tycker synd om er!


• Fotbollslaget - Jag verkligen hatar att vårat lag ska lägga ner! :( ;(



Svensk sommar - Sommaren är helt underbar! ( såklart ) Men det typiska är ju regnet -.- Inte lika härligt men det kan ändå vara mysigt med lite regn ibland, men inte hela tiden som det var förra sommaren. Då låg man på stranden de första 2 veckorna, sen ösregnade det resten av sommarlovet :(

Plugg&Lärarna - Åh jag är så sjukt trött på plugget nu! En vecka kvar och jag står faktiskt inte ut. Varför ska alltid lärarna lägga alla prov sista veckan!? Schyssta lärare man har asså. Sen är ju vissa lärare dumma i huvudet rent ut sakt!
Kommentarer
Postat av: Elsa

...som sagt...

2010-06-15 @ 12:09:02

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback