Hemma

Då var man hemma igen. Vad finns det att berätta? Hände inte så mycket på City Gross mer än att vi handlade mat. Haha. Sen på smyckespartyt så var det då en tjej som berättade om smycken och så. Inte historia då utan mer hur man kunde bygga dom och vad man kunde hänga på för belocker och så. Sen priser och lite sånt :) Inte så jätte kul faktiskt ... om jag ska vara ärlig. Men jag beställde i alla fall ett halsband. Bild få ni se om ca 2 veckor, tror hon sa att man får det då. Så då kan ni ju få vara lite nyfikna ;) Ring fanns det ingen jag ville ha...

Kommentarer
Postat av: sanne-madeleine

okejokej typ samma här dock vet jag inte vart min mobil har tagit vägen... hahah :P menmen...

2010-06-23 @ 21:07:24
URL: http://sannemadeleine.blogg.se/
Postat av: tjoooho

heter det int City Gross ;D

2010-06-23 @ 21:31:58
Postat av: matilda

Hehe :'D

2010-06-23 @ 21:55:38
URL: http://matildays.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback