Sjuk

Hej :)
Har inte sovit så värst gott inatt , vaknade klockan 03.00 & mådde så sjukt dåligt . Trodde jag skulle spy för jag mådde så illa! Men jag lyckades slippa undan det ... så fortsatte sova natten ut inne hos mamma & pappa :) I det fallet är det väl okej att sova hos sina föräldrar ? :) Hihi . Mamma väckte iaf mig idag på morgonen som vanligt & jag gick upp , mådde inte till 100 , men lyckades ta mig till skolan :) Nu är jag hemma från skolan . Hade fysik & engelska , sen orkade jag inte mer . Huvudet va mer än hemskt & illa-måendet blev värre , så jag gick hem . Ligger nu i sängen framför teven & kollar på Snow Buddies .

Nån som har sett den ? :)

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback