Oskarshamn!

Nu har jag kollat klart på Let's Dance!

Imrn klockan 12 ungefär , ska jag vara i Oskarshamn hos Maja! Kommer bli så jäääävla bäst , precis som förra gången! Guuud , ha inte träffat dom sen i sommras . Ha saknat alla så jävla fucking mycket! Kommer bli så sjukt skojj! Bilder & text kommer komma på Måndag , om jag hinner :) Jag kanske bloggar under tiden jag är där oxå . Det får vi se ... Hur mycket tid som blir över ;) Haha . Alltså kommer det inte bli så jätte mycket , eftersom vi kommer ligga på golvet & skratta tills vi gråter!

Men bloggar jag inte när jag är där , så hör ni av mig när jag kommer hem! :)
& jag vill ha måååånga söta kommentarer när jag är hemma :D Hihi!
Ha det bäst sålänge ♥


ps: kommer sakna älskling enormt mycket! :( ♥

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback