godmorgon

Klockan är 10.15 och jag vaknade för ungefär en halvtimme sen kanske . Jag bloggade inte mer igår kväll för efter Emma, jag o Vilma hade ätit så spelade vi wii hela kvällen typ . Eller iaf till klockan tio . Mycket skojj & skratt! Guuud va kul det va! ♥ Tack för kvällen! Efter vi spelat , runt tio tiden , så gick vi upp & kollade på Mr Bean ;) Haha! Inte för att vi kollade så mycket . Vi skrattade mest ;) När den filmen va slut så kollade vi på Dirty Dancing . Så Emma & jag gick och la oss vid 00.30 igår .

Idag vaknade jag vid halv tio ungefär & gick in o la mig hos mamma, Emma & Vilma . Så vi tjejer låg o skrattade o pratade om gårkvällen :) Pappa gick ner & lagade frukost till oss (a) Haha .

Blev tyvärr inga bilder från igår :( Lite synd ... men kvällen va BÄST!


( en till bild som jag tog när jag va ute & fotograferade )

Kommentarer
Postat av: extraspeciell

sv: Hmm .. ja kanske det :) tack ändå (a) <3

2010-01-06 @ 10:43:19
URL: http://extraspeciell.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback