du är världens bästa ♥

Godmorgon :)
Anledningen till att jag inte bloggade mer igår va att jag stack till älskling . Länge sen sist känns det som . Men nu fick jag träffa den underbara saken igen! Saknar han varje dag o guuuud va mysigt vi hade igår (a) Bilder kommer när Marzena ha skickat dom :) Ville bara tacka familjen för en underbar kväll , som vanligt ;)♥

Idag kommer eventuellt moster, Alva & Daniel ner för vi ska fira julafton . Känns lite konstigt eftersom det är den 2 Januari ... men mera julklappar får man ju iaf (a) Hihi . Så jag bloggar inte idag heller ... vilket jag hoppas ni förstår ? :)

Men ha en bra dag/kväll! :)


( inga bilder )
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback