16.10

Tommy , Petra , Gustav & Henke , har precis åkt hem nu . Dom kom hit på morgonen för vi skulle åka skridskor md dom :) Kul kul ... Vi drog iväg till isen & va där i några timmar . Riktigt kul . Fast jag & Vilma trillade . Hon kom lixom bakifrån & det va jag inte beredd på så jag typ ramlade på rygg på henne . Men hon slog sig inte alls . Men mitt huvud mådde inte alls bra . inte ryggen heller ... Fast ryggen klarade sig sen ( tur va väl det , fast vet fortfarande inte hur det gick md alla knoterna ) men tinningen bara bultade . Trodde jag skulle svimma! Och mamma trodde jag fått hjärnskakning . Men jag mådde inte illa så det va ingen hjärnskakning . Puuuh! Men nu är jag ju som sagt hemma & jag mår bra . Bultar fortfarande lite grann i tinningen & känner att jag börjar få huvudvärk . Men det är nog inte så farligt :)

Bilder från dan;



Vad har ni gjort idag ? :D
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback