15.30

Hej! :)
Nu har jag precis kommit hem från Gunilla . Det gick väl bra , fast jag gillar inte när hon knäcker ryggen :) Hon sa att jag skulle fortsätta md mina övningar & att jag skulle komma tillbaka på fredag , så tar vi bara lite laser oså . Men ... Rasmus kommer inte ikväll :( För han va tvungen att vara hemma klockan sex o då är vi lix i stan . Och vi åker till stan klockan halv fem så vi tyckte att det inte va nån mening att han kom . Så istället kommer han imrn på förmiddagen! Nu ska jag se till att han ska upp tidigt! Hehe . Annars kmr gulliga jag in o väcker han (a)♥ Hihi .

Men om ungefär 1 timma ska jag in till stan :) Kanske uppdaterar innan jag drar in :)
Vi få se!



( en bild från när jag va ute o fotade - säg till om ni vill se resten )

Kommentarer
Postat av: alicia

hihi :D <3

2010-01-04 @ 16:12:26
URL: http://aliciasiverman.blogg.se/
Postat av: moa

jag gjorde inte själv, haha :)

2010-01-04 @ 16:59:50
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/
Postat av: Ida Karlsson

jag vill:D<3

2010-01-04 @ 19:18:56

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback