Mamma är hemma! :D

Äntligen är mamma hemma! Gud vad jag ha saknat henne . Det finns inte . Men äntligen är hon hemma :D Så nu blir kvällen att spenderas med henne & resten av familjen :) Mysigt mysigt! Ska även plugga hårt på so-provet som är imrn :) Men vet inte om jag bloggar mer ikväll . Mamma ha ju typ precis kommit hem , så tror inte jag kommer sitta mer vid datorn ikväll . Jagvet ... uppdateringen ha inte varit alls så bra som jag trodde det skulle bli :/ Förlåt för det!

En bild från Österrike;

Kommentarer
Postat av: MT

härlig bild !

kolla på fotosidan.se

har extremt många bra tips och tricks.

kan göra ett inlägg senare där jag läser för det är många!

2010-02-11 @ 20:11:13
URL: http://mariiette.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback