Fredag

Nu är jag hemma från skolan :) Härligt med fredag!
Dagen; Matte -Träslöjd - Lunch - SO - Idrott
På idrotten körde vi nån konditionsbana , ni vet när man bara springer runt , runt , runt ;) Haha , ah . Men sen vet jag inte riktigt vad som hände med min rygg! Petter typ puttade Jona på mig & när han landade på min rygg ( jag låg på mage på golvet då ) så typ knäcktes hela ryggen! Älskling & Josse fick kyla ner ryggen lite , tack :) Så vi få väl se framöver nu hur det går . 
Aja ... nu ska jag bara ta det lungt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stor bloppis på min blogg till billigt pris somfan ! :)

Gå in på min blogg baraeemmys.blogg.se o klicka i kategorier till salu

pusss

2010-02-05 @ 14:53:51
Postat av: Alicia

Idrotter lät farlig haha;) Allt bra med dig?

2010-02-05 @ 14:59:07
URL: http://sweetalicia.blogg.se/
Postat av: josse .

hehe , usch jag hatar min röst :s

jag tkr jag låter så osäker , & "töntigt" -.-'

fast ja e lite hård mot mej sj för de mesta ^^ <3



jaa , textsnitten som du skriver med i dina inlägg ? :p (i)

2010-02-05 @ 15:36:04
URL: http://josefinejohanssson.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback