Myskväll

Hej :) Igår efter skolan följde jag med John hem. Så var med han hela kvällen, mysigt! Skolan igår gick bra, hade SO prov sista timmen som gick hyffsat bra! Han sa att han hade tagit frågor mest från boken och bara några få från sammanfattningen "hej ig" var det första jag tänkte för jag hade inte läst någonting i boken. Men det gick bra! Dom flesta frågorna var från sammanfattningen i alla fall ;)

John har haft några prov för mig i skolan där han har ritat upp en "tvåtaktsmotor" och sista provet hade jag alla rätt :D Duktiga mig! Så när jag följde med han efter skolan igår så fick jag se den i verkligheten!
( hoppas bara allt är rätt satt på bilden nu, haha )
Kommentarer
Postat av: Tobiashelena

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-04-09 @ 20:19:01
URL: http://tobiashelena.blogbow.com

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback