John är mysig

Godmorgon :) Igår var John här på kvällen. Mamma och pappa var på julbord så jag ringde hit honom. Vi kollade på film, snackade och skrattade. Hade det allmänt mysigt. Han åkte hem klockan åtta och då hade han skrämt upp mig genom att säga att det skulle komma en kula genom rutan och träffa mig så jag dog :O Så där satt jag i soffan och kollade på Narnia själv. Men sen satte jag på Grinchen och somnade gott innan mamma och pappa kom hem.

Nu är jag vaken och ska samlas till match om 40 minuter så dags att göra sig iordning :D
Hörs när jag kommer hem! ♥


Kommentarer
Postat av: liindblaads

Jag vill med ha platt hår :O

tän vad allt hade kunnat vara lätt då :P

2010-12-19 @ 14:26:49
URL: http://liindblaads.se
Postat av: lisa ♥

kommentera gärna vilken pralin som du gillar bäst i aladdin asken på min blogg :)

2010-12-19 @ 20:59:48
URL: http://lisabacklund.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback