Fyfan vad glad jag är

Jullov och dagen har varit super! Kom till kyrkan 07.15 och övade lite innan allt började. 08.10 började allt och kyrkan var proppfull. Vi sjöng våra låtar och allt gick bra :) Riktigt roligt, fast nervöst! Sen gick vi tillbaka och pratade om Ett öga rött som vi såg igår. Sen fick man gå till det man valt och jag hade valt film så vi kom överens om att vi skulle se Dum och dummare. Rolig film! Sen lunch, tomtegröt + pepparkaka&lussekatt. Tillbaka till klassrummet och fick betygen, dagen slutade kanon!
Älskling och jag har även ett halvår idag, jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: jennifer

kanske dumt att fråga, men hur var dina betyg? :)

2010-12-22 @ 17:16:19
URL: http://ewaelinor.devote.se

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback