svar på anonyma

några tjejer hhade kommenterat alvas åh emmas header :)
men dom hhade ingen blogg så jah tänkte svara på dt här & sen ksk dom ser dt ;p

Postat av: tilda
jag tycker det blev jättefint!:)
svar: dt tycker jah md :)

Postat av: wendela
jag med, jag tycker du ska ha den , för du passade i det där lite mer sminkade stilen :D
svar: hah, okej & ttack (a)

Postat av: josefin
jag tyckte inte det var för mycket fjortis
du passade bra i det tycker jag :)
den var fin enligt mig i allafall!
hag tycker du ska ha den som header kram.
svar: heh okey (a)
 
Postat av: filippa
headern var helt okej tycker jag!
faktist rätt snygg:)
svar: okey (y)
Kommentarer
Postat av: allis

asfin header !

sötnos <3

2009-09-08 @ 20:52:38
URL: http://aallisss.blogg.se/
Postat av: tönten

men honn skrev ju att den inte var för fjortis xD <3

2009-09-11 @ 20:04:28

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback