moamikaela ♥

hhej alla glada människor ! :D
nu är mikis åh jah vakna ... vi har varit dt ett tag nu men iaf ;d
vi har gjort oss iordning, fixat rummet, ätit frukost, snackat/skrattat åh suttit vid datorn ttyp ;)
mikis har sovit här åh dt har vart mys (a)
idag vet jah inte hur länge mikis ska vara här ... men vi ska iaf gå upp till ED-data åh kolla om han kan hämta hem min kamera (y) åh gårdagen .. den ska vi inte snacka om ! -.-'
mikis räddade den iaf ;d
men nu ska vi göra annat . blir inte data hela dan heller :)))

våran outfit:



puss,
Moa & Mikis ♥

Kommentarer
Postat av: Hilda

jag hittade några bilder på din blogg som jag tyckte va fina.

2009-09-05 @ 12:05:46
URL: http://wimsis.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback