mår totallt piss

hhej blogggen!
nu är jah hemma från skolan, började tio över nio åh började md matte . sen träslöjd, iint lika roligt som syslöjden va men ... sen va dt lunch, blev ttyp potatis åh fiskgratäng, iint vidare gott men ;p efter lunchen va dt SO åh sen slutade dagen md idrott, klockan tio över två . jag va md på idrotten åh vi körde ttyp nån fridrotts grej . gick väl sådär för min del, har träningsverk åh massa sånt skit . så nu ligger man hemma i sängen md datorn i famnen åh har hur jävla ont i kroppen som helst . träningsverk från vet inte vad i armarna, benen åh rumpan . därför gick ju inte springningen i skolan så bra men whatever . sen är jah enormt förkyld åh min hals gör bbara ondare åh ondare ju mer jah håller igång . tror jah är sjuk men min hjärna har nog inte fattat dt än . heh . den märker väl dt snart förmodligen . tills jah är tillräckligt sjuk åh få vara hemma . men ikv ska man gå hem till danne för mamma, pappa, uffe åh bodil ska snacka om nån resa som dom ska åka till . men vet iint om jah ska md . ksk dt elr så är jah hemma åh kolla på nån film . ksk är bättre så jah iint smitta ner dom andra (a)
men nu ska jah stänga av datorn åh kolla på tv .



ni få ingen puss för vill iint att ni bli smittade (a)

/ Moa ♥
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback