Godmorgon

nu är jah vaken !
ligger i sängen md pyjamas . jah har ätit frukost åh denna dagen känns enormt fuktig åh kall . uscha . vill int ut just nu :ss brrrrr . men jah ska snart gå upp ur sängen åh göra mig iordning . sen få vi se väder åh vind . ska iaf ut åh mocka hos kaninen , oavsett väder . sen vet jah inte vad som händer idag . chill dag förmodligen . kmr ju såklart blogga senare ikväll om dt händer ngt roligt :d
men just nu sitter jah bara åh vänta på att älskling ska komma tillbaka till datorn (a)
hihi . men snackar även md elvira sötan :) <3
men nu ska jah nog klä ppå mig åh fixa mig :)
vi hörs sen !

& glöm inte smsa under dagen ;*

puss, ♥
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback