godmorgon

idag vaknade jah av att jah hostade . min hals gör ont, förkyldningen är iint bättre åh när ni hör att jah hostar kmr ni förstå varför min hals iint är så värst bra . igår när vi va hos danne åh dom så åt vi mat åh sen kollade danne åh jah på en film som hette ttyp butterfly effect elr ngt . den va väl bra men dt gäller att man hänger md från början åh under hela filmens gång . för den va komplicerad åh dt va svårt att skilja från "verkligheten" åh när han drömmde . så den gick från värld till värld från personer till personer . ni kmr fatta om ni ser den . men idag vet jah inte rikigt vad som händer . kmr väl sitta vid datorn i sängen tills nån fråga om man ska vara elr ngt (a) nä men jah vet inte . återkommer senare ikväll om dt händer ngt elr innan . men dt kmr nog dröja lite innan jah klä på mig idag åh gör mig iordning . rummet är mörkt åh då är dt iint rikigt "dax" för att klä på sig (a) hah .

men jah finns på mobilen, msn åh telefonen om ni vill ngt :)



dt få bli en bild på fillan älskling för jah älskar henne mest av allt i världen åh jah kmr alltid finnas för henne (a)

puss,
Moa ♥

Kommentarer
Postat av: fillan

hahah, så jävla snygg bild da ;O <3

2009-09-12 @ 10:24:05

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback