ville bara säga att ...

john: är världens bästa bror . han är en person som man kan lita på .
han ställer alltid upp för mig . jag kan alltid gå till han när jah är ledsen .
han är sjukt rolig & han "skyddar" mig . han är verkligen en äkta vän &
jag ville bara säga tack till han ... för att han finns där för mig . & för att
han just valde mig som sin lillasyster (a) jag älskar dig bror :) du är äkta .




rasmus:
är världens bästa pojkvän . dt finns inga ord för han . när jah
int är md han saknar jah honom så otroligt . utan han är jag ingenting .
han finns där för mig & han säger så sjukt underbara saker . jag älskar
han verkligen mer än allt här på jorden . finns ingen som han . jah kmr
aldrig lämna honom . han har allt jah önskar mig & han är verkligen
världens bästa . jag älskar dig älskling , du betyder allt för mig :*


j a g   l o v a r   a t t   f i x a   n y a   b i l d e r   s n a r t   !


men minnerna md er är oförglömmliga .
ni är dt bästa för mig & utan er hade jah aldrig skrattat så mke!
jah har alltid dt bäst md er , jah vet att jah är trygg & jah är lyckligast!
jag älskar er mest , tack för att ni finns :') ♥

Kommentarer
Postat av: rebecca

svar: åh vad gullig du är, tack :D

2009-10-29 @ 21:31:21
URL: http://rrebeccasfoto.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback