underbar kväll

godmorgon !
jag är vaken & tänkte berätta lite kort om gårdagen . va helt underbart & dt måste göras om ... tsm md en till !
iaf så skjutsade ingela ner mig till bergkvara . sen mötte jag rasmus där & sen gick vi upp till lägenheten . där kevin, lillrasmus, markus/marcus & nån mer va . sen va vi , elr rasmus , barnvakt åt den lille till klockan halv ett . sen drog vi mot john & vi satte på en film , kmr int ihåg va den hette men den va rolig iaf . sen ttyp snackade vi lite åhså . & jah åh rasmus ttyp låg & mös i sängen, misstolka inget . sen skulle vi fika tyckte john . så vi gick ut i köket & smaskade på john's goda kladdkaka . mums va den (y)
sen gick vi in på rummet igen , snackade & mös & skrattade & allt va dt hette ;d
sen när vi började närma oss kvällen lite , ungefär klockan sex så började vi laga tacos . dt gick väl bra & dt va mkt skratt & skojj ;d haha . när vi va klara md maten så åt vi ju såklart . skrattade & lite . har en video på mobilen om nån vill se ? (a) hahaha . efter maten gick vi in på john's rum iallfall & kollade på en film som hette Cobra . den va lite små läskig men inte jätte . låg ju i rasmus famn så dt va ju lungt ;p hehe .
efter filmen va slut blev dt ännu mera mys som dt vart hela kvällen & sen skrattade vi & snackade . hahaha . dt va ttyp dt ända vi gjorde om vi int kollade på film, lagade mat elr gjorde ngt annat ;d
men iaf så klockan nio ungefär så kom både johan & pappa som hämtade rasmus & mig . tyvärr blev dt ju int jätte sent men så är dt när mamma är på 20årsljubeleum & pappa är hemma själv md vilma . men aja . dt ska ju göras om fler gångern hoppas jag så dåh ksk dt blir längre :)

iaf så vill jag tacka både john & rasmus som gjorde denna kvällen helt underbar .
dt va super skojj & den blev verkligen lyckad . även att den ksk hade blivit ännu mer underbar för en viss person om en annan person hade kommit . men så blev dt inte . men nästa gång , dåni ;d
haha . men tack så jätte mke iaf !
brothers & sisters , brothers & brothers , boyfriend & girlfriend , 4ever !
haha ;d

älskar er mycket som kompisar ;*



puss , ♥
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback