twilight - om jag kunde drömma

godmorgon,
hur är dt md er ?
jag mår toppen som vanligt typ ;d
vaknade tidigt idag & gick ner & satte mej vid teven,
åt lite frukost tsm md familjen & nu sitter jah vid datorn .
kollade genom min lillasysters jultidningar idag på morgonen vid
frukosten oxå & hittade boken twilight - om jag kunde drömma .
dt är en bok som jah ha velat ha länge nu men som jah aldrig köpt i stan .
ha velat läsa boken sedan jah såg filmen . dt är bland den bästa filmen
jah vet . så jävla bra ! men iaf så fick jah reda på att mamma ha den första boken :o
så jah behövde inte köpa den i vilmas , som min lillasyster heter , jultidningar eftersom
mamma ha den . så nu ska jah ge mej på boken & läsa den . om den är bra
så fortsätter jah md resten av böckerna i serien . dt är totallt sju böcker troja .

men iaf så vet jah inte vad som händer idag ...
bara chill tro jah . annars ksk dt bli kompis elr så ? :)
finns på mobilen under hela dagen, som vanligt, om ni vill ngt :)



puss , ♥

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback