mums på godiset (a)

sitter här nu i soffan & äter ullas mumsiga godis . dt är helt klart dt bästa
godiset som finns ! iaf så ha dagen vart bra . jenna kom som vi sagt hem till
mig klockan 11 & sen gick vi ut på marknaden . vi kollade inte så mke ... vi
gick mest runt . men varsin munk köpte vi iaf (y) & sen mötte vi rasmus & john
här hemma . dt va verkligen roligt att se dom båda . ha saknat dom jätte mke!
men rasmus fick bara vara md oss i en timma för sen skulle dom hem . så han
gick hem vid halv två . & sen stod jag, fillan, john, benne, jonathan & lite fler i
ståndet som fillan & jah skulle stå i ;d lite fler menmen ... vi sålde faktiskt rätt mke .
men vi stod int i ståndet där man köpte karusellbiljetter utan vi stod där man
kastade pilar på ballonger ;d mene dt gick bra även att jah ha fobi för ballonger (a)
efter vi hade stått klart i ståndet så gick john & jah hem till mig direkt typ . fast vi
snackade lite md hans familj först . sen väntade vi på rasmus ... & väntade ...
& väntade ... & väntade ... men ingen kom . så nu ha john åkt hem & jah sitter
vid datorn & undrar vart han är . för vi kan int ringa han heller för vi ha int hans nr
hem till pappa & han svarar int på hans mobil . för den är int på . men vi få väl se
om han ringer senare elr ngt . så jah fick typ int träffa min älskling idag :( dt är
ngt som verkligen är tummen ner ! men iaf .. ikväll ska familjen & jah till trankvill
för att fira henke . men jah ha mobilen md mig såklart så dt är bara att ringa / smsa !



puss , ♥
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback