lycklig vinst !

hhejsan ,
nu är jah hemma hos mormor i karlskrona .
sitter framför teven md en sån jävla huvudvärk !
men förut idag spelade vi ju match mot sanbeckshult,
& dt gick kanon! vi vann md 5-3 . efter första halvlek
stod dt 1-1 . efter andra stod dt 3-3 & i trejde blev dt
5-3 till oss . dt va en rolig match att spela . alla kämpade
& gjorde sitt bästa . vi förbättrade felen vi gjorde i de
andra matcherna & såhär blev resultatet (y)
stort grattis till de andra i laget, ni va super dukiga!
målen gjordes av fillan, mig, selma . fillan gjorde 3,
jag ett & selma ett . kanon!
Slätafly IBK F14 ♥

efter matchen blev dt att gå hem & packa lite snabbt .
sen åkte mormor, jag & vilma till alva & va där en stund .
sen åkte vi & hämtade missan hos dom som vart kattvakter .
& nu sitter jah hemma i lägenheten vid datorn .
har även snackat md rasmus lite . han lagade mat (h)
haha . men han, jag, marzena & marzenas kompis tina
ksk ska in till stan imrg (y) härligt! synd bara att jah int ha ngr
pengar (a) hahahah .

men vi hörs ksk senare ikväll för ska snart äta!



p u s s 
Kommentarer
Postat av: antonia

så söööt du är älskling!

grattis till vinsten (a)

grattis till vår vinst också, HAHAH! :D

<33333333

2009-10-25 @ 19:39:20
URL: http://antoniajonssson.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback