klarar mig inte en sekund utan dej

dåh va man hemma från skolan,
har ätit mej mätt & dagen ha vart mys .
har suttit i älsklings knä nästan hela dagen, om int dt så har jah legar i hans famn & hållt handen (a)
som vi brukar göra men iaf ... älskar ddej mest (L)
sista lektionen som va samling bytte vi platsen . vilket jah verkligen inte ville göra !
men jah fick natuligtvis int min vilja fram så nu har man flyttat ifrån martin & kom till anton & sajjad istället -.-'
ffyfan ! vill int ens ha dom namnen på min blogg . usch !

men jah bryr mej fan int om dom .
dom få väl sitta där om dom vill , dom är ju int md på så många lektioner iaf så .
men nu kan jah int blogga mera .
måste läsa läxan , ha prov imrg ;s
espanol !

hörs senare !



puss , ♥
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback