hemma från stan ...

... blev ett bord till myshörnan & en stol till skrivbordet (h)
käkade även köttbullar, potatis, lingon, brunsås, sallad & smörgås på ikea som mat
& sen en mumsig "chokladmos" till efterrätt (a) hihi .
smsade md amanda hela dagen inne på stan ... hon & anna va på citycross & gjorde
nånting . haha . men jah fick aldrig träffa henne :/ så vi få träffas en annan dag (y)
men inne på ikea träffade jah även flodhästen :o
kan man int få vara från henne på fritiden heller :o skit asså!
men hon såg mej nog int som tur va ;d haha .
iaf så har jah kollat lite på kemi-provet & så .
sen ska snart mamma & jah upp till mitt rum & ränsa / städa . usch va tråkigt!
så ikväll blir dt väl att greja i mitt rum ...
kmr int få träffa älskling ikväll heller :(
hur mycket jah än skulle vilja ... men han skulle int ut till torsås ikväll :/
men vi få ses imrg ... för imrg är dt måndag & dåh är dt skola .

men nu ska jah fixa md lite annat!
hörs kanske senare!



s l ä n g e r   ä v e n   i n   e n   l i t e n   o s e r i ö s   b i l d   p å   l i l l a   m i g   i   r u m m e t   ; d
h a h a   !

puss , ♥

Kommentarer
Postat av: Ida Karlsson

Moa har du gjort om i ditt rum?=)<3



jag vill se!:D

2009-10-22 @ 15:22:48

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback